Friday, February 4, 2011

down~

dunno y i hv dis uneasy feeling in me...

i do hv a thought that only me thinking of others while the reals is not...

anything i wanna do...always think of others...'ape org kate klu aku wat bende nih @ bli bende nih..sedangkan ramai yg tgh sesak la nih...'
tp tup2....ade lak org yg aku pk kan kesusahan dier...actually terlebey kesenangan dier...(bagi aku la...) so i'm a bit frustrated n upset whenever i think about this...

n whenever i need my sis d most...she's not available for me..unlike when she need me n i always there 4 her...mebi i'm just not a good sis at all... :(


so i'm telling to myself...this is d reality..mebi i hv done enuf taking care of others..but actually it is not...so nk x nk kene telan je la ape yg berlaku..coz Allah knows better kan...

la ni aku wat jer ape yg aku rs patut...just go with d flow kan... :D

No comments:

Post a Comment